lillalullan

Direktlänk till inlägg 7 juli 2015

Första inlägg!

Av Julia - 7 juli 2015 20:59

Jahopp då har man skaffat denna bloggen! 


Tanken är väl att jag ska kunna skriva i stort sett vad som helst här, helst utan att bli dömd men hey det är 2015 så man kan väl inte vänta sig för mycket.

Har ingen speciell plan på vad jag tänker skriva om men lär nog för det mesta bli om min vardag, jag har mycket tankar och det kan vara skönt att skriva ut dem ibland. Det svåra är alltid gränsen med hur privat man ska vara eller inte, man vill ju inte heller såra någon men jag tror ändå att jag kommer vara ganska öppen. 


Lite info om mig: 

Mitt namn är Julia, jag är född 1994 och är ett litet juldagsbarn. Jag bor tillsammans med min kille som jag varit tillsammans med i över ett år. Vi har två katter, Buffy som är född i Augusti förra året och Mini som är vårt nya tillskott i familjen. Mini är en liten kattunge som vi endast haft ett par veckor.


För några månader sedan flyttade jag och min sambo till hans hemtrakter utanför Göteborg där vi nu bor. Jag trivs väldigt bra men den stora nackdelen med ett nytt ställe är såklart att man knappt känner någon här, vilket är extra tråkigt då sambon jobbar en del men man får försöka göra det bästa av situationen :)


Det var allt jag hade att dela med mig av för tillfället!

/Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 26 juli 2015 20:51

Japp, jag lyssnade hela klippet. En hel timme med bara Mad world, what am i doing with my life?   ...

Av Julia - 26 juli 2015 19:04

Ibland känner man sig ensammast i världen, och idag har jag lite en sådan kväll. Rättare sagt så har jag det ganska ofta när min sambo är ute och festar med sina arbetskollegor.   Där han jobbar så har de väldigt ofta att hela jobbet går ut på kr...

Av Julia - 23 juli 2015 20:43

Hallå!  Efter att idag ha hittat och läst den väldigt inspirerande bloggen saranavjord så blev jag sugen på yoga. Jag tror denna tjej endast är 16år men hon verkar sjukt stark. Jag är fyra år äldre men hey jag blev grymt inspirerad av henne och att...

Av Julia - 23 juli 2015 16:40

Varför är vi så fokuserade på ordet "perfekt"?   Om man ska tala om perfektion så sätter man ribban otroligt högt. Perfektion innebär att ingenting överhuvudtaget är fel. När man utför någonting så vill man gärna ha ett perfekt resultat, men vad ...

Av Julia - 22 juli 2015 12:19

Då hände det oundvikliga, vår kyl+frys har gått sönder.   Vi har haft fajt med våran frys i fler dagar, den har gått upp i värme några grader, för att senare gå ner till där den ska vara igen. Detta har hänt till och från men eftersom den alltid ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards