lillalullan

Direktlänk till inlägg 16 juli 2015

Lite lista med frågor

Av Julia - 16 juli 2015 12:51

Sånt här kan man göra när man inte har något bättre för sig...


1. Har du någonsin gått på bio själv?  Nej och det lär jag nog aldrig göra, vill ju dela det med någon

 

2. Har du blivit jagad av polisen nån gång? Nje, inte bara jag men var på någon utefest med bara minderåriga och så dök polisen upp och alla sprang åt olika håll. Dock sprang de ju inte efter just mig

 

3. Kan du vara på en fest utan att dricka?  Självklart 

 
4. Telefonkontakt eller face to face? Face to face, dock kan vissa saker vara lättare att säga över telefon


5. Hur växte du upp? Skilda föräldrar, mest på landet eller samhälle men även lite stad i början


6. Vilka ämnen gillade du MINST i skolan?  Gympa, no doubt

  
7. Vilka ämnen gillade du MEST i skolan?  Svenska har alltid varit mitt favorit ämne, och gillade även psykologi väldigt mycket

  
8. Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?  Gick i tvåan på gymnasiet och fyller sent så förmodar att jag var runt 16 då

 
9. Vad gillar du BÄST med dig själv?  Tja... Att jag vågar sticka ut och inte vara som alla andra i guess

 
10. Vad gillar du MINST med dig själv? Hm att jag kan vara så dålig på att kontrollera mina känslor ibland, främst med att vara arg eller ledsen. Och att jag är krävande

 

11. Vilket är ditt favoritplagg?  Bara ett? Gillar mitt svarta line med någon dödskalle fram och spetsrygg bak 

  
12. Vilken är din favoritparfym? Är inte så mycket för parfym... men gillar min killes parfym Björn Borg 109, dock har den utgått ur sortimentet nu

              

13. Vad är det du gillar mest med ditt utseende/kropp? Varierar, det jag gillar ena dagen kan jag hata nästa. Är väldigt kort vilket jag hatat förr men nu börjat tycka är helt okej

 
14. Vad gillar du minst med ditt utseende/kropp?  Området längs mina fettklumpar över byxlinjen och över magen

  
15. Vilka blommor gillar du mest?  Röda rosor är ju aldrig fel!

 

16. Vad har du ätit till middag idag?  Har inte ätit någon middag än


17. Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Frankrike, Turkiet, Azorerna, Teneriffa, Italien, kan ha missat någon...

 

18. Ett land som du VILL besöka i framtiden? Ett?? jag vill ha besökta i stort sätt alla! Men exempelvis Grekland verkar fint. Och bra kombo av värme och kultur/historia

 
19. Är du höjdrädd?  Nix


20. Vad gör du oftast, ringer eller skickar sms?  Sms, dock kan ringa vara bra om man har något långt att prata om

      
21. Vad ska du göra nu? Vet inte helt, men ska nog spela Zelda idag så kanske blir det 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 26 juli 2015 20:51

Japp, jag lyssnade hela klippet. En hel timme med bara Mad world, what am i doing with my life?   ...

Av Julia - 26 juli 2015 19:04

Ibland känner man sig ensammast i världen, och idag har jag lite en sådan kväll. Rättare sagt så har jag det ganska ofta när min sambo är ute och festar med sina arbetskollegor.   Där han jobbar så har de väldigt ofta att hela jobbet går ut på kr...

Av Julia - 23 juli 2015 20:43

Hallå!  Efter att idag ha hittat och läst den väldigt inspirerande bloggen saranavjord så blev jag sugen på yoga. Jag tror denna tjej endast är 16år men hon verkar sjukt stark. Jag är fyra år äldre men hey jag blev grymt inspirerad av henne och att...

Av Julia - 23 juli 2015 16:40

Varför är vi så fokuserade på ordet "perfekt"?   Om man ska tala om perfektion så sätter man ribban otroligt högt. Perfektion innebär att ingenting överhuvudtaget är fel. När man utför någonting så vill man gärna ha ett perfekt resultat, men vad ...

Av Julia - 22 juli 2015 12:19

Då hände det oundvikliga, vår kyl+frys har gått sönder.   Vi har haft fajt med våran frys i fler dagar, den har gått upp i värme några grader, för att senare gå ner till där den ska vara igen. Detta har hänt till och från men eftersom den alltid ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards