lillalullan

Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Inställda planer

Av Julia - 21 juli 2015 16:16



Idag blev det lite inställda planer för min del.


Hade sett fram emot idag. Min mamma, hennes man och min lillasyster bor cirka tvi timmar härifrån. Detta kanske inte är så länge egentligen, men med jobb och annat som kommer ivägen så blir det svårt att kunna träffas så ofta som man önskat. Men nu hade iallafall min mamma semester så de skulle komma hit och hälsa på. Först var planen att de skulle sova över men sedan blev det ändrat till endast över dagen. 


Som alltid när man har någonting kul planerat så såg jag fram emot detta, men tyvärr fick min mamma feber så hade fått ett sms om att de inte kunde komma idag. Väldigt tråkigt men inte mycket att göra åt det. Man kan inte hjälpa när man blir sjuk och får bara hoppas att hon kryar på sigsnart så de kan komma någon annan dag istället, och kan ju hoppas på finare väder då för här har det öst ner till och från.


Det blev istället att jag och Theo myste och såg "The chronicles of Riddick" ihop. Nu har han dock åkt till jobbet så jag är ensam hemma. Den kluriga frågan: vad ska man hitta på idag? Bara sitta vid datan? Se på film och isåfall vilken? Låna en ny bok att läsa? Gå på promenad i det tråkiga vädret? Kan ju börja med att laga mat och slänga in en tvättmaskin så får man se vad det blir sedan!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 26 juli 2015 20:51

Japp, jag lyssnade hela klippet. En hel timme med bara Mad world, what am i doing with my life?   ...

Av Julia - 26 juli 2015 19:04

Ibland känner man sig ensammast i världen, och idag har jag lite en sådan kväll. Rättare sagt så har jag det ganska ofta när min sambo är ute och festar med sina arbetskollegor.   Där han jobbar så har de väldigt ofta att hela jobbet går ut på kr...

Av Julia - 23 juli 2015 20:43

Hallå!  Efter att idag ha hittat och läst den väldigt inspirerande bloggen saranavjord så blev jag sugen på yoga. Jag tror denna tjej endast är 16år men hon verkar sjukt stark. Jag är fyra år äldre men hey jag blev grymt inspirerad av henne och att...

Av Julia - 23 juli 2015 16:40

Varför är vi så fokuserade på ordet "perfekt"?   Om man ska tala om perfektion så sätter man ribban otroligt högt. Perfektion innebär att ingenting överhuvudtaget är fel. När man utför någonting så vill man gärna ha ett perfekt resultat, men vad ...

Av Julia - 22 juli 2015 12:19

Då hände det oundvikliga, vår kyl+frys har gått sönder.   Vi har haft fajt med våran frys i fler dagar, den har gått upp i värme några grader, för att senare gå ner till där den ska vara igen. Detta har hänt till och från men eftersom den alltid ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards